۱۴ پاسخ

وزنش زیاد نیست؟

خودت چی فکرمیکنی پسرمن 8سالشه وزن دخترشماروداره

با نمودار رشدش بببین دیگه،من دخترم قدش ۱۰۵ ه وزنشم ۱۶،۵ دکتر گفت کمه 😂گفتم بیخیال تا همینجا هم رسیده پدر مارو درآورده

عالیه

خوبه وزنش با قدش هست عالی هچ مشکلی نداره

تپله ماشالله

عاااالیه ماشالا پسرم قدش۱۰۰وزنش۱۳خیلی کمه

خوبه خداروشکر،کاملا نرماله

خیلی خوبه

پسرمن ۱۱۰قدشه ۱۵کیلو بیشتر نیست

ولی پسرم ریززززه خیلی.

پسرم ۱۰۴ قد،وزن ۱۵

ماشالله بهشون
عالیه

بستگی به وزن تولدت داره ولی به نظرم عالیه

سوال های مرتبط

مامان نبضم👨‍👩‍👦 مامان نبضم👨‍👩‍👦 ۵ سالگی
مامان مهدی و دانیال مامان مهدی و دانیال ۴ سالگی