۲ پاسخ

والا من همه چی خوردم نمی‌دونم ازکدومش نتیجه گرفتم.اگه شیرت کمه ایناروبخور...علاوه برپودره که گفتی ،قرص لاکتاول روزی دوتا،کنجد،کاهو،بادام درختی،دلستر،وشیراگه شیرتازه گاوگیرت بیاد پرچربه شیرت زیادمیکنه،اکه دوستی آشنایی دارین گاوداری داره برات بیارم عالی میشه من چند روز پیش شوهرم برام آورد خوردم شیرم بهتر شده...پیداکن حتما بجوشونش فریزکن استفاده کن

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط