۴ پاسخ

پسر منم همینه از صبح هیچی نمیخوره

دختر من همینه همش شیر شیر

دختر منم همینجوریه .شیرمم کمه .هر چی میخام شیرخشک بدمشم نمیخوره .

دقیقا مثل دختر من
گرسنه اس ولی غذا نمیخوره می‌چسبه ب من شیر میخاد🥲
تنها چیزی ک یکم بهتر میخوره سیب زمینی آبپز و سیب زمینی سرخ کرده‌اس
هیچی دیگ نمیخورن🥲

سوال های مرتبط