پسر منم همینه از صبح هیچی نمیخوره
دختر من همینه همش شیر شیر
دختر منم همینجوریه .شیرمم کمه .هر چی میخام شیرخشک بدمشم نمیخوره .
دقیقا مثل دختر من
گرسنه اس ولی غذا نمیخوره میچسبه ب من شیر میخاد🥲
تنها چیزی ک یکم بهتر میخوره سیب زمینی آبپز و سیب زمینی سرخ کردهاس
هیچی دیگ نمیخورن🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.