۷ پاسخ

‌کاش از منم فقط شیر خودمو میخورد شیشه رو ول میکرد

پسرمنم 😕 فک میکنم با شیرمم سیرنمیشه

عزیزم دختر منم یکدفعه تصمیم گرفت دیگه شیشه نگیره
گفتند شیشه رو عوض کن چندتا شیشه گرفتم همه هم مارک و گرون
ولی نگرفت که نگرفت

بچه منه یهو شیرخشک و پستونک و بوسید گذاشت کنار هرکاری ام میکنم دیگه نمیگیره

من موقع بازی با قطره چکان بهش شیر خشک میدم چون ظیرم واقعا ابه سیرش نمیکنه همش میمکه

دختر منم دیگه شیر خشک نخورد جایی بخوام برم خیلی سخته شرایط

منم آپتامیل دادم نخورذ

سوال های مرتبط