عزیزم من امروز دخترم رو بردم دکتر پرسیدم.
گفتن 37/۵ که شد دست و صورتش رو بشور اما 38 که شد یعنی تب داره،قطره و شیاف و اینا استفاده کن بیارش پایین
۳۷.۵ به بالا
۳۸ به بالا دیگه تب بالا حساب میشه
۳۸.۵ به بالا هم خطرناکه
37،6دیگه باید مراقب باشید چون 38 دیگه تب
سلام عزیرم 37 به بالا
۳۷/۵دگ شروع تب هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.