سلام دوستان چنددرجه تب به حساب میاد

۵ پاسخ

عزیزم من امروز دخترم رو بردم دکتر پرسیدم.
گفتن 37/۵ که شد دست و صورتش رو بشور اما 38 که شد یعنی تب داره،قطره و شیاف و اینا استفاده کن بیارش پایین

۳۷.۵ به بالا
۳۸ به بالا دیگه تب بالا حساب میشه
۳۸.۵ به بالا هم خطرناکه

37،6دیگه باید مراقب باشید چون 38 دیگه تب

سلام عزیرم 37 به بالا

۳۷/۵دگ شروع تب هست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی
مامان اقاآیهان مامان اقاآیهان ۱۰ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی