بیرون رفتنی میپوشونم
دکتر به من گفت تنش نکن من فقط بیرون رفتی و مهمونی رفتنی تنش میکنم
آره من واسه هر دو شون میپوشونم
گاهی دیر میرسن دستشویی ممکنه یک قطره ادرار ومدفوع پس بزنه یا خودشونو خوب نشسته باشن که همون شورت مانع کثیف کاری میشه و زودم عوض میکنم
یا خط دوخت لباس بدنشو اذیت کنه و باعث خارش یا خودلمسی بشه که شورت نخی و آزاد مانع این قضیه ها میشه
نه اصلن.
برای خودمونم خوب نیس چه برسه بچه
من تنش مبکنم چون کلا چیز دیگه ای نمیپوشه زیرپوش و شورت فقط،شورت بلند گرفتم و اینکه تو دستشویی خودش میره یاد دادم خوب خشک کنه،هر روزم تقریبا عوض میکنیم،یه روز درمیانم حموم میره
از نوزادی حالا مدل شورت فقط فرق میکرد
من از اول پاش میکنم
اره ولی شورت روزانه باید عوض بشه. کلا نپوشیدین شورت بدعث مریضی میشه
اگر شرت می پوشی باید هربار که دست شویی میره براش عوض کنی وگرنه عفونت میکنه
من نمیکنم فقط بیرون میریم میپوشونم خونه شلوار یا شلوارک نخی گشاد میپوشونم
من از دوسالگی بعد پوشک شورت پاش میکنم
منم میپوشونم چون الان عفونت نمیگیدن بزرگ بشن متوجه انخودشون رعایت میکنن
من ازاول پاش کردم
من ک همیشه میپوشونم، پادار هم میپوشونم
چون هم راحت تر و ازاد تره هم یه موقع پیراهن هم بپوشن تنشون دیده نمیشه
چرا بپوشه عفونت میاره
حتی برا بچه ها
نه دکتر بمن گفت ب هیچ عنوان نپوشون
آره عزیزم حتما ...
منظورم تو خونه هست دختر ۴ ساله
نه
من تو خونه بهش شرت نمیپوشونم فقط بیرون رفتنی
برا دختر واجب نیس حتی نپوشه بهترم هست
حتما حتما چرا که نه
بله حتما
منکه میکنم همیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.