۱۲ پاسخ

ب ب وینک بده بهتره روزی یه سی سی

من ب پسرم ۲ بار دادم انقد بهش نفخ و دلپیچه و رفلاکس داد که تا صبح گریه میکرد طفلی

دکتر پسر من امگا۳ رو گفته با آب پرتقال یا آب سیب بدم اینجوری دوس داره پسر من

من کلوی کیدز میدم بوی ماهی میده پسر من روغن زیتون خیلی دوست داره اینم چون چربه میخوره

برای چی می‌دین امگا ؟؟

اره دوس داره شما چقدر میدی ؟ هر روز ؟

نه پسر من اصلا دوسش نداره،ولی من مثل شربت با ۹۰ سی سی آب قاطی میکنم میریزم تو شیشه شیرش میخوره

دکتر داد یا خودتون خریدین؟برای چی میدین؟ چون من دیدم بعضیا میدن میگم اگه مهمه منم بخرم عزیزم

ن والا به زور میدم هر بار میدم یا بالا میاره یا میپره تو گلوش

عزیزم چ مارکی میدی

بچه ات شب یلدا به دنیا اومده؟

اره عاشقشه

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۲ سالگی