اصاانکنی بابچه کوچیک نمیشه خیلی اذیت میشی مراقبت زیادمیحواد
اگه میخوای عمل کنی بچتو از شیر بگیر چون هی سرتو بندازی پایین بینی ات فرم اش بد میشه
یا عمل کن یا بچه اتو بزار بزرگ بشه بفهمه
عمل بینی خیلی مراقبت میخواد نمیتونی با بچه کوچیک ۱۰درصد عمله ۹۰ درصد فرم بینی به مراقبت بعدشه همش باید سرت بالا باشه وایسا بچت ۳،۴ساله بشه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.