۴ پاسخ

از طریق سونو انشالله چیزی نیست نگران نباش

سلام من تجربش کردم اصلانگران نباش به کبدوفلانش هیچ اسیبی نمیزنه این ازواکسنه دقیقادخترمنم سه ماهش که شدزیربغلش ورم کردبعدشم کبودمیشه

دختر خواهر منم ورم داشت واسه واکسنش بود نگران نباش واسه همونه

از طریق سونو مشخص میشه فک کنم

سوال های مرتبط