از طریق سونو انشالله چیزی نیست نگران نباش
سلام من تجربش کردم اصلانگران نباش به کبدوفلانش هیچ اسیبی نمیزنه این ازواکسنه دقیقادخترمنم سه ماهش که شدزیربغلش ورم کردبعدشم کبودمیشه
دختر خواهر منم ورم داشت واسه واکسنش بود نگران نباش واسه همونه
از طریق سونو مشخص میشه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.