۹ پاسخ

من سه روز تاخیرم زدم منفی شد نمی‌دونم چیکار کنم صبر کنم یا یه چیزی برای پریودی بخورم که باز بشه

نزن بزار حداقل ۱ هفته بگذره
ممکنه منفی نشون بده
من خودم روز ۴ تاخیر منفی شد روز ۱۳ تاخیر مثبت

من روز دوم و چهارم تاخیریم سه تا بیبی زدم هاله انداخت دیروز رفتم آزمایش دادم منفی بود 😕😑 حالا صبر میکنم ببینم میگم شاید زود رفتم آزمایش دادم ....

من ۳روزم زدم عصر هاله داشت

من سه تا زدم هاله دارن همشون همون دقیقه اولم میوفته

من الان 6روز تاخیر دارم ولی اصلا دوست ندارم بی بی چک بزنم میترسم

من ۳ روز تاخیر دارم ولی منتظرم ۵ روز بگذره بعد الان میترسم تست بدم😅

من سر پسرم سه روز قبل موعد زدم هاله انداخت روز موعدم هاله پر رنگ شد اگر انشالله باردار باشی الان بی بی نشون میده به نظرم البته دکترا میگن گاهی تا ۱۰‌روز بعد موعد هم‌ممکنه مثبت نشون نده

منم ۳روزم ولی میترسم بزنم

سوال های مرتبط