شیرخشک ببلاک آی از رو چه جوری درست کنم ؟؟

۱ پاسخ

روش نوشه من میام نصف همون اندازه دلخواه آب جوش میریزی باچنگال هم میزنی بعدبقیش روباآب جوشیده سردشده

سوال های مرتبط

مامان نینی


نیلدا خانم مامان نینی نیلدا خانم ۲ ماهگی
مامان آرشا 💙🐻 مامان آرشا 💙🐻 ۱۰ ماهگی