۵ پاسخ

فکرکنم طبیعی باشه بازم نظر دوستان ببینیم چیه
دوتا بالشت بزار زیرسرت ، ب حالت نیمه نشسته بخواب عزیزم
چون الان بچه رشدش بیشتر شده فضای بیشتری میخاد و فشار ب رودها معده و قفسه سینه ییشتر شده

طبیعیه منم همینم از دکترم پرسیدم گفت بالشت رو مرتفع تر کن

طبیعیه منم همیطورم این دوماه اخر اذیتیش خیلی زیاده و بیخابی داره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم از 32 هفته نفس تنگی شروع شده بچه جاش تنگ شده برا همین نفس تنگی داری

منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد