میگم اسم پسر مالک قشنگه؟
#بارداری#بارداری

۱۳ پاسخ

نه قشنگ نیس

عزیزم بچتون ۷ سال دیگه تو مدرسه بین این همه اسم مدرن وسط پسرا ک همه چیو به تمسخر میگیرن ایا اذیت نمیشه؟

ن قدیمیه

آره قشنگه ولی یکم برا بچه های امروزی و نسل آینده سنگینه فردا پس فردا تو جامعه و مدرسه اذیت میشه

من دلم میخواست اسم بچه مو برارم جاوید
ولی میگن خیلی بزرگونه و قدیمی

تحت تاثیر سریال دلدادگان ؟🙄

مالک 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

دیگه مگه اسم نیس

نبابا چیهههههه

جالب نیس😐

آره عزیزم خیلی قشنگه

خودت دوس نداری؟

هموزنش صائب هاتف عارف قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری