نه قشنگ نیس
عزیزم بچتون ۷ سال دیگه تو مدرسه بین این همه اسم مدرن وسط پسرا ک همه چیو به تمسخر میگیرن ایا اذیت نمیشه؟
ن قدیمیه
آره قشنگه ولی یکم برا بچه های امروزی و نسل آینده سنگینه فردا پس فردا تو جامعه و مدرسه اذیت میشه
من دلم میخواست اسم بچه مو برارم جاوید
ولی میگن خیلی بزرگونه و قدیمی
تحت تاثیر سریال دلدادگان ؟🙄
مالک 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
دیگه مگه اسم نیس
نبابا چیهههههه
جالب نیس😐
آره عزیزم خیلی قشنگه
خودت دوس نداری؟
هموزنش صائب هاتف عارف قشنگتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.