۱۷ پاسخ

دیاکو

دیاکو چون اصیله

ساواش معنی جنگ رو میده اما دیاکو اسم اصیل ایرانیه😍به نظرم دیاکو
و البته که اسم های قشنگ تری هم هستن عزیزم از نظر من🥰❤️

سلام عزیزم نی نی من دختره اگه منو یادت باشه

دیاکو 😀

الآنم گفتم اسم پسرمو بذارم یاسین میگه هر چی تو بگی ولی می‌دونم شناسنامه بیاد اسمی ک خودش دوست داره میاره😅

عزیزم در آخر شناسنامه رو شوهرا میگیرن من خودم سر دختر ی اسم ب تفاهم رسیدیم وقتی شناسنامه اومد دیدم ی چیز دیگه گذاشته😁

معلومه دیاکو خیلیی بهتره
ساواش نمیدونم چجوری از فیلمای ترکیه وارد اسمای ایرانیا شد ولی ما ترکا به جنگ و دعوا میگیم ساواش ،به نظرم بدترین اسمی هست که میشه رو بچه گذاشت چون اسم قراره شخصیت بچه رو شکل بده

دیاکو

من عاشق اسم دیارم
توام یکم باز بگرد

ساواش

ساواش

دیاکو خیلی قشنگه ولی شوهرم نظرش نیست من عاشق اسم با ابهتم😬
ولی امان از شوهرممممم تفاهم یوخ

دیاکو

دیاکو

ساواش

ساواش

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان💗 مامان نویان💗 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد