مامانا واکسن ۱۸ ماهگی سنگینه؟

۷ پاسخ

واکنش هر بچه متفاوته،
برا بعضیا سنگینه، برا بعضیا سبک..
برا پسر من شکرخدا سنگین نبود،
فقط بعدظهر تا شب درد پا داشت،
شبم یه‌کم حرارتش بالا رفت با استامینوفن اوکی شد.
صبح که پا شد دیگه خبری نبود

دیروز صبح دخترمو واکسن زدم همون لحظه گریه کرد فقط خداروشکر از دیروز نه تب کرده نه گریه میکنه نه پاش درد میکنه الحمدلله خیلی سبک بود براش انقد استرسشو داشتم که یک ماه با تاخیر زدم

سبک بود خداروشکر نگران نباش اون غولی که ازش ساختن نیست

دختر من که خیلی تب کرد هنوز 4ساعت نشده بود دوباره بشدت داغ میشد

من بچم خداروشکر زیاد سخت نبودکمی تب کرد وپاش درد گرفت ولی برای دخترخواهرم بشدت سنگین بود چون مریض بودهنوز کامل خوب نشده بودرفت واکسن زد

برای دخترم فقط ۲۴ ساعت نتونست پاشو تکون بده وگرنه تب نکرد شبم راحت خوابید

برا ما نه مثل قبلی ها بود

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی
مامان آقا خرگوشه مامان آقا خرگوشه ۱ سالگی