واکنش هر بچه متفاوته،
برا بعضیا سنگینه، برا بعضیا سبک..
برا پسر من شکرخدا سنگین نبود،
فقط بعدظهر تا شب درد پا داشت،
شبم یهکم حرارتش بالا رفت با استامینوفن اوکی شد.
صبح که پا شد دیگه خبری نبود
دیروز صبح دخترمو واکسن زدم همون لحظه گریه کرد فقط خداروشکر از دیروز نه تب کرده نه گریه میکنه نه پاش درد میکنه الحمدلله خیلی سبک بود براش انقد استرسشو داشتم که یک ماه با تاخیر زدم
سبک بود خداروشکر نگران نباش اون غولی که ازش ساختن نیست
دختر من که خیلی تب کرد هنوز 4ساعت نشده بود دوباره بشدت داغ میشد
من بچم خداروشکر زیاد سخت نبودکمی تب کرد وپاش درد گرفت ولی برای دخترخواهرم بشدت سنگین بود چون مریض بودهنوز کامل خوب نشده بودرفت واکسن زد
برای دخترم فقط ۲۴ ساعت نتونست پاشو تکون بده وگرنه تب نکرد شبم راحت خوابید
برا ما نه مثل قبلی ها بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.