۶ پاسخ

رفلاکس یا کولیک

بچه منم یعضی موقع ها اینجوریه من فکر میکنم دلش درد میگیره موقع شیر خوردن

دختر منم یه وقتایی اینجوری میشه
باورت میشه سرپا میشم راه میرم که فقط بتونه شیر بخوره 🥲

شاید شیر نداری

شاید شیرت کافی نیس

شاید رفلاکس داره
باد گلو داره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۴ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی