مامانا دیروز امپول ریه زدم از دیشبه سرم به شدت درد میکنه طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

آمپول ریه برا بچه؟؟ پس چرا من هیچی بهم نگف دکتر

چون قند رو میبره بالا ادم ایطوری میشه

منم امپول ریه زدم مدام سر درد داره تاری دید دارم سرگیجه دارم

وای منم چندروز پیش زدم حالم بدشد سردرد گرفتم چون زونا داشتم وضعیتم بدترشد رفتم بیمارستان آپوتل زدم
دیگه دکترفت دوز بعدی نزن

فشار و قندتت رو چک کن
حتما فشارت رفته بالا سر درد داری

سوال های مرتبط