خانما وزن بچه هاتون کم بود چیکار کردین؟

۳ پاسخ

پسر من ماه اول ۷۰۰گرم اضافه کرده بود چون وقتی بدنیا ا‌ومد زردی داشت بستری شد هرروز خون میگرفتن ازش،بعد شیرخشک کمکی روزی دوتا ۳۰سی سی بهش میدادم دکتر گفت کمه بیشترش کن منم بیشتر کردم خداروشکر وزنش خوب شد،الان هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر.

سوال منم هست

شیرخشک میدم کمکی

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان اِلوین🧸👶 مامان اِلوین🧸👶 ۱۲ ماهگی