میخوام‌هر چی داروی رفلاکس میخوره بچم‌قطع‌کنم

۷ پاسخ

سلام ضرر میکنید
اسیب میبینه
حتما فلا ادامه بدید ساشه امپرازول اس ۱۰
نصف صب نصف عصر

سلام‌عزیزم
به دکتر بگین ممکن داروی دیگه جایگزین کنه
اگه خواستین پیش این دکتر هم برین فاطمه فرهمند فوق تخصص گوارش کودکانه دختر مو این دکتر خوب کرد
داروی ریفلاکس جواب دادنش زمانبره

اصلا اینکارو نکن
رفلاکسش تشدید میشه
شیر نمیخوره
خیلی بد میشه

عزیزم مولتی نمیدی بهش؟ اگه‌مولتی ویتامین میدی اون باعث میشه

اصلا نکن اینکارو
گناه داره عذاب می‌کشه
زورت میاد بدی؟؟؟

من قطع کردم شیر نخورد دوباره بردم دکتر گف نباید قطع میکردی دوباره شروع کرد حالا به زور شیر میخوره

چرا گلم

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان alisa🫀👶 مامان alisa🫀👶 ۱۷ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی