زیر دلم سمت چپ چند بار مثل نبض داره میزنه از چیه

۶ پاسخ

نینیه دیگه چقدر حساسی

نینیه جفتت اگه خلفیه داره تکوناش شروع میشه

نبض یا تون رسانیه یا بچس اوایل مثل نبضه

تا چند روز پیش سمت راستم بود نینی تو سونو دیدم

این چیزی که میگی مث حرکات نی نیه😂❤️

نی نیه دیگه😍

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو 💕 مامان فرشته کوچولو 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری