سلام
من خیلی حالت تهوع شدید دارم چیکارکنم 😑💔

۹ پاسخ

ادامس بهت کمک میکنه

دمیترون،سرم

به نام خدا
فقط صبر و تحمل
دمیترون

یه دکتری به خالم گفت نون تست خشک یا بیسکوییت ترد نمکی بذار کنارت صبح که بیدار میشی اول یکم بیسکوییت بخور ده دقیقه بعد بلند شو خیلی بهتر میشی

سبزی بو کن از چی خوشت میاد همونو بو کن

صبر و تحمل کن آدامس نعنایی هم خوبه من هنوز دارم ولی دکترم اجازه نداد دمیترون بخورم

کاری نمیشه کرد جز مدارا
لیمو ترش بو کن
غذا بذار یه کم خنک شه بعد بخور
دمیترون منم میخواستم دکترم گفت نخور ضرر داره برا جنین . منم فقط مدارا میکنم😓

دمیترون دکتر برام نوشت خوبه

صبر تحمل قرص دمیترون هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۶ ماهگی