پسر منم نموند اصلا توش
پسر منم اصصصلا ننشست
منم دیگه نزاشتمش
دو دیقه مینشست دستاشو باز میکرد ک بیارید بیرون
پسر من از ۸ماهگی که خودشو از دیوار میگرفت راه. میرفت دیگه تو راروئک نزاشتم
تا اینکا چندروز پیش آوردم بزارم توش قدش بلن شده بود نمیتونست بره جلو گریه میکرد😂😂
پسرمنم همینه فقط درحدچنددیقه ولی فایده نداشت
پسر منم قبلاً خیلی ذوق داشت و مینشست الان دیگه فقط گریه ک نمیخوام بشینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.