۱۴روز دیک مونده ب زایمانم یعنی امکانش هست زودتر زایمان کنممم

۶ پاسخ

من ۳۸ هفته و ۵ روز زایمان کردم

تاریخ زایمانم۳/۵ بود من ۲۳ اردیبهت زایمان کردم ۱۳روز زودتر زایمان کردم

از ۳۷ هفته به بعد میشه البته سزارین
تازه اگه ۳۷ هفته پر نشده باشه احتیاطی یه آمپول ریه میزنن بعد واسه فرداش میگن بیا بستری شو

تا میتونی بچه رو نگه دار سر وقت دنیا بیاد
به دردسرای بعدش نمی ارزه

البته سزارین🤧

اره الان 38هفته ای میتونی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد