اوه پاشو زود برو دکتر فشار کوچیکت خیله بالای ۸ونیم خطر ناکه. فشار کوچیک ریشش عصببه باید بری دارو بده. خواهر من ایتطودی بود دکتر گفت نمیومدی کار دستت میداد . زود برو دکتر داروی کنترل فشار بده
عزیزم مین فشارت بالاس یه دونه خیار بخور بدون نمک
عزیزم مینیمم فشارت بالاست یعنی۹ یکم بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.