۵ پاسخ

جز بهترین آزمایشگاهاس

اگه نزدیک شهر ری هستی اونجا یه آزمایشگاه خصوصی داره عالیه

اره دیگه نیلو خیلی خفنه
مسعودم خوبه

آره عالیه

نیلو خیلی خوبه
ازمایشگاه مرکزی هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان پدرام مامان مامان پدرام ۳ سالگی