کی تجربه حاملگی پوچ وخارج رحمی داشته علایماتون چی بود

۵ پاسخ

من خارج از رحم بودم درد شدید شکم و خونریزی داشتم

با سونو واژینال مشخص میشه

یعنی ازمایش دادید مثبت بود بعدش از کجا فهمیدید خارج از رحمه یا پوچه

منم خارج رحمی بودم ولی علائمی نداشتم

من حاملگی پوچ داشتم
علائمی نداشتم ولی

سوال های مرتبط

مامان خرما 😍 مامان خرما 😍 هفته بیست‌وششم بارداری