۵ پاسخ

من ۳۵ هفته و چن روز نی نی ام دنیا اومد شاید درد زایمان باشه حتما برو دکتر

اگر طولانی شد برو بیمارستان.بعضیا انقباض زودرس دارن بهت قرص میدن کنترل شه

خم و راست نشو
بیشتر از یک ربع نشین
ایستاده نباش

حرکت بچه است یا انقباضه؟ برو زایشگاه

برو دکتر من رفتم گفت سربچه پایین اومده

سوال های مرتبط