من ۳۵ هفته و چن روز نی نی ام دنیا اومد شاید درد زایمان باشه حتما برو دکتر
اگر طولانی شد برو بیمارستان.بعضیا انقباض زودرس دارن بهت قرص میدن کنترل شه
خم و راست نشو
بیشتر از یک ربع نشین
ایستاده نباش
حرکت بچه است یا انقباضه؟ برو زایشگاه
برو دکتر من رفتم گفت سربچه پایین اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.