۵ پاسخ

ببخشیدعزیزم ولی چقدبی ادبه😶 😶 منم جای توبودم میزدمش😬

دختر منم خیلی لجباز شده و غرغرو همش هم میخواد بره بیرون خوراکی بخره
یا یکی چیزی میخوره وایمیسته نگاه میکنه بهش
دیروز تو باشگاه مجبور بودم بردمش قبلا ۴تا شکلات خورد یهویی دوتا مربی داشتن شکلات میخوردن وایستاده بود به نگاه وردن باز اونا حواسشون به خودشون بود دور میزد میرفت نزدیک تر هرچی هم صداش میزدم اصلا محل نمی‌داد
دیشب به باباش میگم هرچی باهاش حرف زد محل باباش هم نمیکرد🤦🏼‍♀️

آخ گفتی دختر منم خیلی لج باز و حرف گوش نکنه
منم خیلی خستم خیلییییییییی روحم خستس

مثلا قند برداشت میگفتی اوخ اوخ دندونت خراب میشه ها اون بده بندازش اونور من بهت ی چیز بهتر میدم ی چیزی ک دوس داره ضررش کمتره میدادی
این شرایط ک عصبیه اصلا سعی نکن ببری دسشویی چون دسشویی چیزی نیست بچه ها دوست داشته باشن باید جایگزین خوب بهش بدی بعد که اکی شد ببرش دسشویی
خیلی کار سختیه برا مامانا اما چاره ای نیست
ما هی عصبی شیم اونا ترسناک تر میشن

ببین حقیقتا من پوکساید پرانول میخورم
هی نفس عمیق میکشم
باهاش مهربون رفتار میکنم خخخیلی سخته اما شدنیه الان زد گوشت نفس میگرفتی
میگفتی مامان خیلی دردش اومد حواست نبود دست خورد تو صورتم ی دونه بوسش میکردی میدیدی رفتارش چقدر تغییر میکرد
ببین خیلی کار سختیه اما بخوای شدنیه
من گلاب اینا هی میخورم اروم شم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۴ سالگی