یکمباید صبر کنی بزرگتر بشن.ان تی احتمال میده ولی درصد خطاش زیاد من اینجا خیلی خوندم احتمال دادن ولی برا انومالی رفتن جنسیت چیزدیگه بودش.
من دوقلو ندارم ولی دوازده هفته جنسیتش بهم گفت درست بود
عزیزم فقط انومالی مشخص میکنه من تو ان تی بم گفت یکی پسر یکی مشخص نیست بعد انومالی گفت دوتادخترن
الهی به سلامتی بغلشون کنی🫂سونو ان تی احتمال میدن که واسه من درست بود🌸ولی دقیقش رو ۱۵ هفته و دو روز گفتن
وووویییی عزیزم دوقلو😍 😍 😍 😍 😍
بسلامتی بغل بگیریشون گلم
نه عزیزم انتی احتمال میده ولی 15 هفته میتونی بری جنسیت دقیق بهت بگن
ن ربطی نداره فقط سونو ان تی یا انومالی مشخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.