۶ پاسخ

یکم‌باید صبر کنی بزرگتر بشن.ان تی احتمال میده ولی درصد خطاش زیاد من اینجا خیلی خوندم احتمال دادن ولی برا انومالی رفتن جنسیت چیز‌دیگه بودش.

من دوقلو ندارم ولی دوازده هفته جنسیتش بهم گفت درست بود

عزیزم فقط انومالی مشخص میکنه من تو ان تی بم گفت یکی پسر یکی مشخص نیست بعد انومالی گفت دوتادخترن

الهی به سلامتی بغلشون کنی🫂سونو ان تی احتمال میدن که واسه من درست بود🌸ولی دقیقش رو ۱۵ هفته و دو روز گفتن

وووویییی عزیزم دوقلو😍 😍 😍 😍 😍
بسلامتی بغل بگیریشون گلم
نه عزیزم انتی احتمال میده ولی 15 هفته میتونی بری جنسیت دقیق بهت بگن

ن ربطی نداره فقط سونو ان تی یا انومالی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی