۹ پاسخ

مادر شوهرا حرف زیاد میزنن
منم از راه دور هی جیغ جیغ میکنه از پوشک بگیر
ولی دوسال پوشک خریدم دوماه دیگه روش مهم امادگیه بچمه

این بلا سر من آوردن انقد رو مخم رفتن که منم شروع کردم گرفتن.دخترم آماده نبود بعد دو سه روز وقتی میخاست جیش کنه گریه میکرد .فهمیدم اماده نیست دوباره پوشک کردم.

مادرشوهر منم همش اینو میگه اعصاب برام نگذاشته میگه من از چله پسرم رو سرپا کردم دیگه پوشک و کهنه نکردم من که به نظرم چرت میگه مگه میشه بچه یکی دو ماهه مثلاً شب جیش نکنه اصلا یا در طول روز چقدر می‌برده سرویس بچه یه ماهه اصلا انقدر شل و ول هست که نمیشه سرپا کردش

من دوسال نیم تا سه سال با دستشویی اشنا میکنمش بعدش سه میگیرم تا نترسه

هر وقت خودت حوصلشو داشتی و بچت همراهی کرد بگیر،خودت و بچه رو تحت فشار قرار نده💕

دختر من جیش رو میگه
منم میگم جیش بکن تو پوشکت.پوشک داری
تا ۳ سالگی هم قصد ندارم بگیرمش.
حول و حوش ۳۶ ماهگی میگیرم.

شاهان از دیروز جیش میگه

پسر بزرگم 3 سالگی گرفتم این یکی هم ان شاا.. همون موقع ک امادگی داشته باشه

من نگرفتم هنوز ان شاالله بعد از محرم

سوال های مرتبط