تازه خبر نداری بچه دوم خیلی خیلی سخت تره😂🤣
اوایلش اینطوریه بعد عادت میکنی
خیلی خیلیییی🫣🥱🤧
توگذر زمان بهش عادت میکنی
مدیریت زمان یادمیگیری وبعدش میگی اصلا قبلا چطوری بدون بچه زندگی میکردم!!!!
بعد اگه دوست داشتی و دومی هم آوردی اینبار همه چی رو زودتر یاد میگیری
این روزها بهت سخت میگذره
اذیت میشی
اما بالاخره درست میشه
فرزند پروری و مادر بودن سخت و لذت بخشه
خییییلی
آدم کلافست روتین زندگی از دستم در رفته
حالا باز خوبه الان انگار هرچی بزرگتر میشه سختتره
خیلییییی😴😴😢
ارهههه
خیلی سخته حق میدیم بهت
بچه اولته ؟؟
خیلیییی سخته
خیلی 👀
از بارداری سختره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.