اي واي بچه دار شدن خيلي سخته😮‍💨😂🥲

۱۲ پاسخ

تازه خبر نداری بچه دوم خیلی خیلی سخت تره😂🤣

اوایلش اینطوریه بعد عادت میکنی

خیلی خیلیییی🫣🥱🤧

تو‌گذر زمان بهش عادت میکنی
مدیریت زمان یادمیگیری و‌بعدش میگی اصلا قبلا چطوری بدون بچه زندگی میکردم!!!!

بعد اگه دوست داشتی و دومی هم آوردی اینبار همه چی رو زودتر یاد میگیری

این روزها بهت سخت میگذره
اذیت میشی
اما بالاخره درست میشه
فرزند پروری و مادر بودن سخت و لذت بخشه

خییییلی
آدم کلافست روتین زندگی از دستم در رفته

حالا باز خوبه الان انگار هرچی بزرگتر میشه سختتره

خیلییییی😴😴😢

ارهههه

خیلی سخته حق میدیم بهت

بچه اولته ؟؟
خیلیییی سخته

خیلی 👀

از بارداری سختره؟

سوال های مرتبط