طبق تایپیک قبلی
بهش شیر خشک بدم یا پودر شیرافزای بگیرم؟؟

۳ پاسخ

قدمش پر از خیر و برکت باشه😍😘

گالاکتومید گرفتم خوردم دیگ جرات نمیکنم بخورم انقد ک شیر اومد سینم سفت شده دردمیکنن

پودر شیرافزا ابگوشت بخور ابمیوه برای من خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان بچم💙 مامان بچم💙 قصد بارداری