سلام برای سرماخوردگی چی بخورم خیلی گلوم میسوزه

۴ پاسخ

فقط استامینوفن ساده و اینکه شربت دیفن هیدارمین فقط قرقره کنی همین

تنها قرصی که میشه تو بارداری برای سرماخوردگی خورد پلارژینه

سلام.حتما برید پیش دکتر . یا دکار خودتون.من پیش دکتر خودم رفتم برا سوزش گلو و خلط بهم قرص حساسیت داد خوب شدم

برو دکتر عزیزم سرخود نمیشه چیزی خورد ممکنه واسه نینی ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته🧚‍♂️ مامان سه فرشته🧚‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری