فقط استامینوفن ساده و اینکه شربت دیفن هیدارمین فقط قرقره کنی همین
تنها قرصی که میشه تو بارداری برای سرماخوردگی خورد پلارژینه
سلام.حتما برید پیش دکتر . یا دکار خودتون.من پیش دکتر خودم رفتم برا سوزش گلو و خلط بهم قرص حساسیت داد خوب شدم
برو دکتر عزیزم سرخود نمیشه چیزی خورد ممکنه واسه نینی ضرر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.