۳ پاسخ

منم بیومیل میدادم دیگه چون گیر نیومد مدتیه بهش نان میدم..نان همه جاها اکثرا داره

هیچ اشکالی نداره،من از دکتر پرسیدم گفت شماره ۱ هم گیرت اومد بده بخوره

مواد مغذی شیرخشک هافرق میکنه، اونا برای اینکه بفروشند میگن اشکال نداره، من شنیدم یکی دوبار نه اینکه سه قوطی بازم ازدکترش بپرس

سوال های مرتبط