۴ پاسخ

نه عزیزم پسر من کلا شیر شماره ۳ نخورد

ن بابا من ک همش ۲ میدم ۳ خییییلی کم گیر میاد....دکتر پسرم پرسیدم گفت عیب نداره

نبابا

ن چ مشکلی‌پیش بیاد

سوال های مرتبط