اهوازیا هزینه انومالی چقدر شده!؟

۶ پاسخ

برا من ۲۵۰۰ شد بدون بیمه دکتر دهدهشتی

هزينش 2500

من مهدوی دادم ۳۵۰۰

من 2هفته پیش دادم پیش پورترکان 2100بود

نوبتش چطوریه انبیایی ساعت چند باید برم

من چندهفته پیش انجام دادم فکرکنم ۳۰۰و۲بود

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی ۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مطهره و...🩵 مامان مطهره و...🩵 هفته سی‌ودوم بارداری