زنگ بزن جورابیان ازش بپرس بهت میگه قیمتش چقدر هست چون سال جدید هست قیمتها تغییر کرده
سونو انومالی ازاده
انومالی آزاده فقط میتونی از تکمیلی پس بگیری .برای من با تامین اجتماعی انومالی و طول سرویکس و داپلر که انجام دادم ۲۱ بهمن ماه شد ۳۵۰۰ عزیزم
من یکو پونصدو پنجاه انجامش دادم
آنومالی آزاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.