اهوازیا آنومالی نورژن خوبه؟

۱ پاسخ

دکتر شایسته .دکتر سینا ..دکتر طهماسبی ..خانم دکتر شریف زاده ایناهم خوبن ..من نورژن نرفتم نمیدونم سونوکرافش کیه

سوال های مرتبط

مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ویکم بارداری