۳ پاسخ

من یکی تو منطقه خودمون بود رفتم ولی میگن پورترکان سنو گرافیشاش خیلی خوبه مطبش زیتون کارمندیه

کیارش مهدویان عالی عالی کیانپارس پورتکان بازم عالیه و انرژی خیلی خوبی میده

من رفته بودم فاطمه مهدی پور کیانپارس خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته نوزدهم بارداری