سونو داپلر واجبه بدیم

۶ پاسخ

انجام بدی بهتره خیالت راحته

من هفته ۱۵ انجام دادم...

من ننوشت دکتر نرفتم

برا من ان تی نوشته بود برای خون رسانی عالی بود

هر زمان دکتر بنویسه باید انجام بدی
الان برای من نوشته که همراه آنومالی انجام بدم

برای چک خونرسانی جفت و بندنافع

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری