۴ پاسخ

این تم پسرم بود

تصویر

من هیچوقت تم نزدم فقط بادکنک.مثلا ی سال بادکنک کرم و زرد.ی سال ابی سورمه و اینا .بنظرم تم زود از مد میفته

الان که تم غاز مد شده

من حیوانات جنگل می‌خوام بگیرم کیکشم همون انتخاب کردم

تصویر

سوال های مرتبط