۴ پاسخ

نگران نباش هفتت بالاتر بیاد خوب میشی
منم همونطوری بودم

سلام خانمی مبارکه

میشه جواب من بدین

من تاپیک شما رو دیدم
منم مثل شما بودم

۲ روز از تاخیرم فقط هاله داره
از روز موعدم لکه صورتی قهو ه ای تیره دارم

پریودم نمیشم
بازم بی بی زدم
فقط هاله داره پررنگ نمیشه یعنی کاذب
شما چجوری بودین

منم زیر دلم درد میکنه نگرانم🥲🥲

منم همینجوری ام

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری