نگران نباش هفتت بالاتر بیاد خوب میشی
منم همونطوری بودم
سلام خانمی مبارکه
میشه جواب من بدین
من تاپیک شما رو دیدم
منم مثل شما بودم
۲ روز از تاخیرم فقط هاله داره
از روز موعدم لکه صورتی قهو ه ای تیره دارم
پریودم نمیشم
بازم بی بی زدم
فقط هاله داره پررنگ نمیشه یعنی کاذب
شما چجوری بودین
منم زیر دلم درد میکنه نگرانم🥲🥲
منم همینجوری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.