۹ پاسخ

عزیزم دکتر به خاطر درد نمیگه که سزارین شی که میگی با اسپاینال طبیعی بیارم...
سایز بچه زیادی درشت میشه و از کانال زایمان نمیتونه راحت بیاد بیرون.
وقتی صلاح دکتر سزارینه،سز شو...
من سابقه ۲تا سز دارم‌.
الان ذوق مرگم دوباره وارد اتاق عمل میشم.

سزارین کن اونجات داغون میشه 4کیلوکم نیست کلی بخیه میخوری

عزیزم ۲۹هفته چن کیلو بودی؟

اسپاینال چیه؟

مطمئنا دکتر بهتر میدونه نسبت به شرایط

جاریم بچش ۴۱۰۰ طبیعی اورد بدون بی حسی

اگه خیلی بزرگ باشه بچه رو با دستگاه میکشن بیرون ک باعث میشه سر بچه فرم بیضی و کشیده بگیره😶
پسر عموم رو هم با دستگاه کشیدن باعث شد یکی از پلک جشماش عصبش مشکل پیدا کنه وقتی یچیزی میخوره یا میجوعه ی چشمش همش پلک میزنه😶
بنظرم اگه دکتر سزارین پیشنهاد داده حتما سزارین شو

🥲🤍اخی عزیزم ایشالله بتونی

من نیلا ۳۵ هفته ۲۸۵۰ بود ۳۸ هفته ۳۴۰۰ ب دنیا اومد

سوال های مرتبط