برا سزارین موهای شکمو باید بزنیم؟

۹ پاسخ

نه
فقط زیر شکم که محل برش هست باید تمیز باشه کل شکم لازم نیست

سلام محل عمل کامل باید تمیز باشه
واژن هم برای سوند باید تمیز باشه
دست و پاهاهم که خب نظافت شخصی محسوب میشه بعدش تا دوسه روز نمیشه بری حمام یه حالیه آدم مو‌ داشته باشه
خواهر دیگه یکباره باید کل بدنتو تمیز کنی😂

شیو کامل باید باشید

جای برش بله باید سیو کنید هرچند تو بیمارستانم ژیلت بدست میان سراغت😁

بعله شکم و بیکینی شیو کن

برو اپیلاسیون شیو نکن

بله عزیزم باید شیو بشه بخاطر اینکه عفونت نکنه جای بخیه
من یکم پرز داشت شکمم شیو نکردم پرستار گفت باید شیو بشه

من موهای شکمم نزدم فقط وژان تمیز کردم

اره پشت اونجا هم باید بزنی پایینش خیلی مهم نیست فکر کن ادم اونجوری بزنه میشه پروفسوری🤩🤩🤩🤩😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا 💗 مامان فاطمه زهرا 💗 روزهای ابتدایی تولد