اره عزیزم افراد درجه یکرومیشه
آره خواهرم معلمه انجام داده
بله خواهرم انجام دادیباربعدادیگه بابام خودش بیمه تکمیلی گرفت مادرم وتحت تکلف خودش کرد
از حقوق کم نمیشه سالی یکبار یه مبلغ میدی واسه کل سال
چون پدر شوهر من هرچی داره
میدع به دختراش
برا همسر من اصلا عروسی نگرفت
ولی همش طلبکار که باید براش همه کار کنیم
حتی پسرشو ضمانت نکرد که بره سرکار
همش طرف دختراس
از منه عروس توقع اوردن حتما پسر داشت
یه هزاری بهمون نداده
و همیشه ام گفته زنتو ببر توروستا زندگی کنه 😬😬😬😭
سال گذشته هم مادرشوهرم عمل صفرا داشت
هم پدرشوهرم دوتا چشمش اب مروارید
زیر مجموعه همسرم شدن و عمل کردن تو خصوصی خیلیم راحت
سال گذشته من زایمان کردم هیچی بهم چشم روشنی ندادن بماند دودفعم بخاطر پول پیش کم خونه اسباب کشی کردم و فتق ناف گرفتم
برا همین گفتم من ترو بردم سرکار ضمانتمم خانواده من گذاشتن
من راضی نیستم بیمه اشون کنی
هرچی بدی کردن من خوبی فایده ندارههههه
ادمایین بدی و خوبی براشون یه معنا داره
پس همون بهتره دیگه دلم نسوزهههه
بله من پدر و مادر و همسر وپسرمو تکمیلی گردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.