۴ پاسخ

پسر من هم حساسیت به پروتئین داره هم رفلاکس پنهان،بهش نانHAمیدم

من ببلاک یک میدم
دکتر گفت چون بهش میسازه و وزن گیریش خوبه لازم نیس عوض کردن شیر
فقط همون بیس دیقه بعدشیر عمودی گرفتن و دارو دادن...

نان ای آر

بچه من ریفلاکس داره ببلاک ای ار میدم البته بیشتر شیر خودمو میخوره

سوال های مرتبط