جیگر بره کبابی شام داریم بدم پسرم؟یک سال و ۱۰ ماهشه

۳ پاسخ

متنفرم از جیگر ولی نمی‌دونم چرا اینجوری که نوشته بودی جیگر بره کبابی خیلی هوس کردم 😐😂

بده بخوره جون بگیره

اره بده...خودتم در حد دو سیخ میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری