خب ۷ لایه بریدن و دوختن رحم انقباض پیدا میکنه تو رابطه به بخیه هاش فشار میاد
منک درد نداشتم
بخاطر نداشتن رابطه هست
من تمام طول بارداریم رابطه نداشتم
خواستیم برقرار کنیم خیلی دردناک بود منصرف شدیم دیگه
خشک شدیم ، بسته شدیم.دیگه رحم هم بکر نیست
شاید جای زخم شون درد میاد چون زخم عمیقیه
رابطه داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.