من حس میکنم سمت چپمه و نینیمم پسره
من سمت چپم بود اوایل قشنگ حس میکردم از وقتی تکون خورده اومده چپ
من ان تی رفته بودم هی دستگاه و با حرکت نینی میبرد چپ و راست یجا واینمیستاد ولی هفته پیش رفته بودم سونو نگا میکردم دستگاه و میذاشت سمت راستم بچه دیده میشد میبرد سمت چپ بچه نبود دکتر گفت قلبمه شده اومده اینور خوابیده 😐😂
اول سمت یا چپه وقتی بچه بزرگ تر بشه میاد وسط
جنین کلا میچرخه اون جفته ک میگن چپه یا راست جنین بیشتر وسطه مثلا من اوایل بارداری دستمو میزاشتم روشکمم یچی سمت چپ حس میکردم ولی وقتی رفتم سونو وسط بود ب جنسیت هم ربط نداره معمولا میگن راست پسره چپ دختر ولی برا من چپ بود پسره
من دخترم سمت چپ بود الان پسره سمت راستمه
اوایل حدود هفته ۱۸.۱۷ بهتر حس میشه اخه جنین کوچیکه وقتی بزرگ میشه دیگه کل رحمو میگیره چپو راست معنایی نداره
فک کنم تکون میخوره چون رفتم اولش سونو سمت چپ بود بعدش رفتم سمت راست بود
منم نمیفهمم .مال من همش زیر ناف قلمبه میشه ولی حرکاتش سمت چپ و راست حالت نبض حس میشه
جفت هرکس یه سمته یا راست یا چپ میگن راست پسره چپ دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.