بعد ماسک مو مجدد شامپو میزنین؟

#پوشک
#شیرخشک
#رفلاکس

۵ پاسخ

نه بابا

ن نباید بزنی

نه دیگه

نه دیگه فقط یکم بشور بعدشم تموم

نه دیگه اثرش ازبین میره ابکشی کن
همون اول موهاتو بشور نرم کننده بزن بعدبدنتو بشور
تا نرم کننده روی بدنت نمونه چیا موقع ابکشی سرتو خم کن جلو موهاتو ابکشی کن تا روی بدنت نریزه پوست بمرور خراب میشه

سوال های مرتبط